Minus 25

Jag vaknar upp, ja, solen skiner igen och dags för mig att gitta från lägenheten.
Eller så inte.
Det är minus 25 grader ute och jag fryser som aldrig förr. Ikväll är det AIK-derby och både jag och Julia ska på matchen. Alltele har gett bort några hundra biljetter så det lär bli ganska mycket folk. Vad tror jag om matchen då? Det blir målsnålt och spelet kommer att vara väldigt tajt, gnaget kommer inte släppa till många målchanser för att sedan spela på kontring. Saik kommer att föra spelet men inte få in puckarna. Matchen slutar 1-2 och Kent Mcdonell avgör 10minuter in i 3e perioden.
Har jag rätt?

Bud Holloway skjuter en puck mot målvakten Viktor Fasth.
Game on :)

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag tycker det är kallt här hos oss och vi har bara minus 9! Brrr

2012-02-02 @ 20:12:55
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0