1-2 blev 2-1

Matchen slutade 2-1 istället för 1-2 som jag gissade. Nära skjuter ingen hare som ordspråket lyder. Är det bara jag som tycker att dagarna & veckorna går snabbt? Nyss var det måndag och jag hade tusentals grejer att ta tag i, om två timmar är det fredag och jag har fortfarande tusentals grejer att ta tag i. Självklart är det lite kryddat men det är så det känns. Förra helgen var jag och shoppade litegran, det blev två par nya byxor typ chinos och en skjorta. Bilder kommer att komma va så säkra.
Bild från i sommras. Ibland kan det vara snyggt med en simpel vit t-shirt.
Länk för att rösta på mig så att jag tar mig in på handelshögskolan i sthlm: http://utmaning.hhs.se/rosta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0